Fritidsforskare
Medlem
Hur gjorde du för att få två rabatter?
Kan du skriva ut steg för steg?
Har försökt utan resultat.
1. Lägg till "Liten grillåda".
2. Skriv in rabattkoden: gou356.
3. Lägg till önskad matkasse.
4. Ta bort grillåda.
Hur gjorde du för att få två rabatter?
Kan du skriva ut steg för steg?
Har försökt utan resultat.
1. Lägg till "Liten grillåda".
2. Skriv in rabattkoden: gou356.
3. Lägg till önskad matkasse.
4. Ta bort grillåda.
Direkt när jag lagt till den kasse jag vill ha.Vilken webbläsare använder du? Samt i vilket steg gjorde du det? innan du klickat till ordern eller på betalsidan?
Firefox funkar inte optimaltVilken webbläsare använder du? Samt i vilket steg gjorde du det? innan du klickat till ordern eller på betalsidan?
Vilken webbläsare använder du? Samt i vilket steg gjorde du det? innan du klickat till ordern eller på betalsidan?
Jag tror inte att dubbelrabatten fungerar längre.Vilken webbläsare använder du? Samt i vilket steg gjorde du det? innan du klickat till ordern eller på betalsidan?
Jag tror inte att dubbelrabatten fungerar längre.
I morse genomförde jag samma steg som @Fritidsforskare beskrivit i Safari och fick dubbelrabatt. Poängen kom in på SAS-kontot efter ca 2h.
I eftermiddags skapade jag ett konto åt min sambo och beställde en ny matkasse i Chrome på samma dator. Denna gång aktiverades aldrig Prova på-rabatten efter att rabattkoden skrivits in.
Blev dock en matkasse för 249 kr + 1.360 EB-poäng så jag klagar inte. Allt som allt, 2.720 EB-poäng och 2 st matkassar för 298 kr. Så stort tack för tipset!