Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.

Tonton

Medlem
Mina poäng har också ramlat in! Jag tog enbart emot 2 bekräftelsemail.

Hela familjen har också hoppat på denna deal. Nu ställs vi plötsligt inför ett jobbigt problem den 15 Aug - Hur ska vi få plats med all mat?!

Edit: Icke att glömma -> @eramag, tack för din guide att nyttja båda rabatterna!
 
Last edited:

Avgeek

Medlem
Köpen har gått igenom men inga mejl från SAS om att poängen är registrerade :-(

När jag klickat på lägg beställning har man inte vidarebefordrats till en bekräftelse sida men jag har fått mejl om att beställningen gått igenom. Och jag ser den på kontot under kommande leveranser :-(
 

Tonton

Medlem
Köpen har gått igenom men inga mejl från SAS om att poängen är registrerade :-(

Jag fick aldrig något mail om att poängen var registrerade. Dock så fanns poängen, helt plötsligt, på mitt SAS-konto under "account activity" samt på onlineshopping.flysas.com. Ta en titt på någon av dem och kolla ifall poängen har trillat in!
 

Avgeek

Medlem
Jag fick aldrig något mail om att poängen var registrerade. Dock så fanns poängen, helt plötsligt, på mitt SAS-konto under "account activity" samt på onlineshopping.flysas.com. Ta en titt på någon av dem och kolla ifall poängen har trillat in!
Nada för min del. Någon annan som har samma problem? :(
 

bnr

Medlem
Köpen har gått igenom men inga mejl från SAS om att poängen är registrerade :-(

När jag klickat på lägg beställning har man inte vidarebefordrats till en bekräftelse sida men jag har fått mejl om att beställningen gått igenom. Och jag ser den på kontot under kommande leveranser :-(
City Gross kanske har outsourcat sin IT till SAS...
 

David

Medlem
Tack igen för tips och hjälp. Bror min tackar också. Poäng på kontot för oss båda och den 15:e blir det uthämtning på City Gross Ytterby, vi får se hur det går. :)
 

RasmusN

Medlem
Min prenumeration vad pausad då jag redan köpt en påse tidigare och erhållit eurobonus. Nu när jag aktiverar den igen och lägger till rabattkod så står det att mitt köp kommer stängas om två dagar och leverans den 15e aug.
Jag antar att det är lika för er? Jag har inte fått något mail, och ser ingen aktivitet på mitt EB-konto.
Får man EB-poängen då mitt köp är stängt kanske? Alltså om två dagar?
 

gneken

Medlem
Min prenumeration vad pausad då jag redan köpt en påse tidigare och erhållit eurobonus. Nu när jag aktiverar den igen och lägger till rabattkod så står det att mitt köp kommer stängas om två dagar och leverans den 15e aug.
Jag antar att det är lika för er? Jag har inte fått något mail, och ser ingen aktivitet på mitt EB-konto.
Får man EB-poängen då mitt köp är stängt kanske? Alltså om två dagar?
Står samma sak för mig, fick poängen efter ca 2h.
 

Gus

Medlem
Kan man få de 1360 poängen bara en gång per eurobonuskonto, eller någon som fått flera gånger? Jag beställde först en matkasse till mig själv och då fick jag poängen efter en timme. När jag sen beställde en matkasse till min bror, från mitt konto, så la sig poängen under "Ej registrerade Poäng".
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen