Jag tror snarare Ryan vill "täcka" upp och inte medge de inte kunnat fylla tre plan om dagen?! Enklare skylla på Swedavia?! Lite som SAS skyllde på konkurrentrna närRen spekulation från mig, kan Ryanair och Swedavia haft förhandlingar om trafik på ARN och dessa har spruckit så detta är en markering från Ryanair? Som sagt bara en spekulation från en som inget vet!
Normalt sett hycklar dom inte om sådant iofs. Ryanair är oerhört snabba att agera när en linje inte går enligt plan. Kolla på debaclet Skavsta-Köpenhamn. Ryanairs kabinfaktor i juli 2016 var häpnadsväckande 96 %, det är mkt att leva upp till för Landvetterlinjerna.Jag tror snarare Ryan vill "täcka" upp och inte medge de inte kunnat fylla tre plan om dagen?! Enklare skylla på Swedavia?! Lite som SAS skyllde på konkurrentrna när
man la ner Stansted efter några månader?!
Jo sant...lite "informella" Landvetter källor diskuterar beläggning men verkar som generellt flyget haft hög beläggning (minst 170..).Normalt sett hycklar dom inte om sådant iofs. Ryanair är oerhört snabba att agera när en linje inte går enligt plan. Kolla på debaclet Skavsta-Köpenhamn. Ryanairs kabinfaktor i juli 2016 var häpnadsväckande 96 %, det är mkt att leva upp till för Landvetterlinjerna.
Nu tror jag inte att SAS återinför London från Göteborg med tanke på siffrorna som visades på senaste pendlarmötet.Om så är fallet kanske vi kan hoppas SAS skramlar fram en 736a till Got-Stn
Låter helt rimligt. Det blir Mallis och Gazipasa för göteborgarna.Nu tror jag inte att SAS återinför London från Göteborg med tanke på siffrorna som visades på senaste pendlarmötet.
Och om det blir nya europeiska destinationer från Göteborg utanför sommartidtabellerna som inte är ofrekventa leisure-linjer, förstod jag det som att det blir med de nya CRJerna, då grisen är för stor.
Låter helt rimligt. Det blir Mallis och Gazipasa för göteborgarna.
Låter helt rimligt. Det blir Mallis och Gazipasa för göteborgarna.
Får man hoppas på Malaga och Alicante också, en gång per vecka, gärna tisdagar? ;-)