Det här rapporterats i forumet förrut och då stängde den ganska omgående så tror jag att det är något tillfälligt.Sahlen skrev:Va? Finns det en genväg från fast tracken?Klicka för att utvidga...
Det här rapporterats i forumet förrut och då stängde den ganska omgående så tror jag att det är något tillfälligt.Sahlen skrev:Va? Finns det en genväg från fast tracken?Klicka för att utvidga...
Tack! Hade missat det.Dr. Miles skrev:Det här rapporterats i forumet förrut och då stängde den ganska omgående så tror jag att det är något tillfälligt.Klicka för att utvidga...
Ungefär nu, samt resten av dagen på Instagram (misstänker jag) är jag högst irriterad över att ha missat F-dealen på Swiss...Senator skrev:Magiska Swiss FCL i ZRH. Det går sådär för@palmenoch min flickvän.. Lite sena, jag har bokat bil från FCL A hitKlicka för att utvidga...
JohnnyWilde skrev:FCL var en enorm besvikelse med loj personal men terminalen är bättre än någonsin speciellt när Aric jobbar.Han är sinnebilden av perfektionism! Tyvärr verkar gula ankor vara discontinuedKlicka för att utvidga...
SNIFF skrev:Hej från Hilton Berlin.Executive lounge.Klicka för att utvidga...
Tyvärr fanns det inga 299kr-biljetter TILL LPI, så du kan va lugn.011430121 skrev:SJ lounge Stockholm C kommer att åka tåg 525 till den mytomspunna staden Linköping! Måste besökas innan alla resenärer med 299kr biljetter från CPH invaderar staden.När jag bokade resan var det kö förbi Södertälje i timmar, avstod därför bilen! Kan bli en GT till kvällen och då är det inte heller lämpligt att köra bil i morgon.Klicka för att utvidga...
gusten skrev:AirBerlins "Exklusiva" väntrum på Berlin Tegel C gates. Kan inte direkt rekommenderas annat än som tillflykt från den barackliknande transithallen. Vi har dessutom småbarn med oss, som betraktas ovanligt surt av övriga gäster.... Nåja.. Om några timmar i Palma.Klicka för att utvidga...