Den här bilden ger inte heller det rätta svaret heller tycker jag.
Jag har alltså TK Guld kvar tills årets slut som jag vill använda för att komma in in SAS guld lounger. Jag byter alltså FFP från TK till eurobonus var jag är lowly silver.
Veckan innan frågade jag snällt på ARN T5 om jag kan komma in på Guld sidan med mitt TK Gold även om jag hade SAS Plus flyg, och lounge dragon svarade jajjamän såklart kommer du in. Hon ville dock se TK numret på kortet för att hon knackade in det nånstans i datorn, så det gick inte bara att "vifta" det. Kanske de får betalt då av TK.
Men nu hände det alltså senast att den här andra käringen som nekade acces verkade i mitt tycke inte ha koll, men who knows...jag kan nämligen inte fatta staralliacne regler om det står att man får access med guldkort så då ska man inte hitta på egna regler att var i helsike det där ffp numret är inlagt i systemet, jag tycker att det ska räcka med att bevisa man har guldkort, thats it. Var man vill kreditera flyget kan inte ha något med lounge access o göra i mitt tycke, jag kan inte liksom se hur de hänger ihop