Jakob Österberg
Medlem
Jag slog till på ett kort för att få sign up-bonusen. Men jag kunde inte se något om minsta spend eller visst antal köp för att få bonusen, är det korrekt?
Jag slog till på ett kort för att få sign up-bonusen. Men jag kunde inte se något om minsta spend eller visst antal köp för att få bonusen, är det korrekt?
Det kan jag stå ut med. Tack!Du behöver använda kortet en gång för att få bonusen
![]()
Du är nog rätt ensam om den tanken. De flesta av oss som har skiten kommer att dumpa det när vi använt vår sista companion voucher. Det är usel utdelning på avios när man handlar och vem vill bränna 500k på det där skräp-kortet för att få en 2-4-1-voucher som bara går att använda på BA vilket innebär jättehöga skatter?Jag funderar på att skaffa ett British Airways Visa
Min tanke var att, om jag kommer upp i 500 000 kr spend, så skulle jag efterlysa en reskamrat här på BC så står jag för Avioserna och den andre personen för skatterna/avgifterna. Jag tänker mig att British Airways förstaklass och Concorde Room borde finnas på en del BC:ares bucket list.Du är nog rätt ensam om den tanken. De flesta av oss som har skiten kommer att dumpa det när vi använt vår sista companion voucher. Det är usel utdelning på avios när man handlar och vem vill bränna 500k på det där skräp-kortet för att få en 2-4-1-voucher som bara går att använda på BA vilket innebär jättehöga skatter?
Flyg SAS business och köp en flaska LPGS istället - det är billigare och bättre.Jag tänker mig att British Airways förstaklass och Concorde Room borde finnas på en del BC:ares bucket list.
Flyg SAS business och köp en flaska LPGS istället - det är billigare och bättre.
Kompisen efterlyste utebliven välkomstbonus, då sa de att man får inte välkomstbonusen mer än en gång
och värvar man någon som haft kortet tidigare får man ingen värvningsbonus, så åtminstone något de verkar ha koll på.
Jag kan inte se att det står någonstans i villkoren.
Jag har inte hunnit använda kortet, men bonusen trillade in på kontot ändå. Så nu kan jag säga upp det igenDu behöver använda kortet en gång för att få bonusen
![]()