D
David
Guest
Nu sitter @Martin Gren och jag i SAS Gold lounge på Kastrup. SK448 är, inte helt oväntat, sen med 15 minuter. Vi får väl se om det slutar där men antagligen gör det det.
ATR ikväll?David skrev:Nu sitter@Martin Grenoch jag i SAS Gold lounge på Kastrup. SK448 är, inte helt oväntat, sen med 15 minuter. Vi får väl se om det slutar där men antagligen gör det det.Klicka för att utvidga...
Nä, A321 som tur är.Agö skrev:ATR ikväll?Klicka för att utvidga...
Nedervåningen är nästan trevligare tycker jagTonton skrev:Själv så sitter jag på nedervåningen här på Kastrup pga att jag hänger med silverkompisar.För mig så blir det "härliga" ATR till LPI ikvällKlicka för att utvidga...
De hade vissa saker man kunde betala för. Exempelvis champagne och dyrare fika.Jonas C skrev:Ser väldigt bra ut för att vara en tredjepartslounge. Eller är det en sån lounge där man måste betala för mat från menyn?Klicka för att utvidga...
Hur är hotellet i övrigt? Tittar lite på detta för nästa år.Ricci skrev:Sitter på Intercontinental Bali Clublounge en av deras bättre som jag varit på....med en stor GT....Klicka för att utvidga...
Fel av mig, ska vara terminal E.Jonas Larsson skrev:Hälsningar från Swiss First Class Lounge, terminal D. Fantastiskt stilfull och riktigt bra service.Klicka för att utvidga...
Många hotell här på södra Bali är stora hotellkomplex så också IC-Bali. Jag kan varmt rekommendera att välja Club room då du kommer till ett sido annex och tillgång till Club pool. Då får förstås då tillgång till deras Clublounge också.palmen skrev:Hur är hotellet i övrigt? Tittar lite på detta för nästa år.Klicka för att utvidga...