Jag påpekade likande problem till SAS efter en resa från SFO och fick 5000+8000 (tror jag det var) EB-poäng som kompensation.
Vad ska du klaga på? Om du fått en upgrade tycker jag det är lite magstarkt att sen kräva ersättning också (om nu inte något fallerat totalt så upplevelsen är sämre än ordinarie kabinklass).Mejlade till vilken adress? Kan man klaga även om man blivit uppgraderad / Plusgrade?
Vad ska du klaga på? Om du fått en upgrade tycker jag det är lite magstarkt att sen kräva ersättning också (om nu inte något fallerat totalt så upplevelsen är sämre än ordinarie kabinklass).
Då har du ju köpt platsen, men vad hade du för problem med SK925 den 20e juni som gör att du vill klaga?Håller med om det är op-up. Men om det är Plusgrade med pengar eller poäng?
Då har du ju köpt platsen, men vad hade du för problem med SK925 den 20e juni som gör att du vill klaga?
Skapa gärna en ny tråd med dessa frågor, dom kommer vara omöjliga att hitta framöver när dom ligger i en tråd om gammal kabin på en specifik flight ett specifikt datum. Förslag på trådtitel kan vara "Ersättning för ej fungerande stol på SAS Longhaul"Ursäkta om jag varit otydlig. Jag var inte på den flighten, dock har jag varit med om liknande upplevelser (icke fungerande stol i C) etc för uppgraderade platser jag betalat med poäng. Jag har flera Plusgrade-resor framöver och ville ta reda på vad jag har för rättigheter ifall jag råkar ut för samma sak igen.