Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

Bingo, uppgraderad till business från economy på dagens SK984 till Köpenhamn från Tokyo. Mail kom inatt tydligen. Nu ska det drickas Mikkeller och sake ombord! :)
Alltid trevligt med courtesy.
Tur och retur till Tokyo för totalt 4000 i plus ut och businessclass hem :)

Bingo, uppgraderad till business från economy på dagens SK984 till Köpenhamn från Tokyo. Mail kom inatt tydligen. Nu ska det drickas Mikkeller och sake ombord! :)
Alltid trevligt med courtesy.
Tur och retur till Tokyo för totalt 4000 i plus ut och businessclass hem :)
Så direkt från ekonomi till Business och du fick ett CU-mail? Schysst att det funkar att uppgraderas två klasser.

Njut på resan hem.

Jupp, direkt till Business från economy. Hjälper säkert med en liten pluskabin och mer eller mindre fullt ombord.
Mailet om courtesy fick jag inatt efter att jag checkat in.
Nu har jag inte följt denna tråden på någon månad men är det första gången vi ser en CU direkt från go till business?

Ingen CU varken till eller från EWR från ARN. Vi åkte ut för 3 veckor sen men då blev hela familjen uppgraderade på flygplatsen till Business (vi hade Plus-biljetter) vid gaten. Vi åker hem idag och ingen CU (iof tid kvar). Dock har jag ju beställt specialmat (kid meal) till ungarna och det skall väl diskvalificera oss för CU (har jag för mig).

Toppen