Så direkt från ekonomi till Business och du fick ett CU-mail? Schysst att det funkar att uppgraderas två klasser.Bingo, uppgraderad till business från economy på dagens SK984 till Köpenhamn från Tokyo. Mail kom inatt tydligen. Nu ska det drickas Mikkeller och sake ombord!
Alltid trevligt med courtesy.
Tur och retur till Tokyo för totalt 4000 i plus ut och businessclass hem![]()
Jupp, direkt till Business från economy. Hjälper säkert med en liten pluskabin och mer eller mindre fullt ombord.Så direkt från ekonomi till Business och du fick ett CU-mail? Schysst att det funkar att uppgraderas två klasser.
Njut på resan hem.
Nu har jag inte följt denna tråden på någon månad men är det första gången vi ser en CU direkt från go till business?Jupp, direkt till Business från economy. Hjälper säkert med en liten pluskabin och mer eller mindre fullt ombord.
Mailet om courtesy fick jag inatt efter att jag checkat in.
Nej det har hänt för flera, har för mig @nota bene eller @NotRyan har fått det tidigare.Nu har jag inte följt denna tråden på någon månad men är det första gången vi ser en CU direkt från go till business?
Jag har fått det på LOGAN ruttenNej det har hänt för flera, har för mig @nota bene eller @NotRyan har fått det tidigare.
Där finns det väl dock inte plus så den är lite speciell.Jag har fått det på LOGAN rutten
Japp, det är korrektDär finns det väl dock inte plus så den är lite speciell.
Jag fick den på en A340 med gammal kabin förra hösten. Vet inte om det hjälpte att det var gamla kabinen...Nej det har hänt för flera, har för mig @nota bene eller @NotRyan har fått det tidigare.