Har hänt mig vid ett flertal gånger. Högst irriterande.Meazza skrev:Provade att ringa till SAS i förmiddags. Då funkade det inte att knappa in sitt EB-nummer, dvs man fick heller ingen prioritering.Klicka för att utvidga...
Plottrigt!Cristoffer Cedergren skrev:SAS.se BetaKlicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Behöver VERKLIGEN boka en flight NU! Och det funkar inte :/Klicka för att utvidga...
8 timmar senAurora skrev:Flybilletter til Norge og resten av verden - fly med WiderøeKlicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:8 timmar senKlicka för att utvidga...
Sas.se är fortfarande katastrofalt dålig och det tror jag alla håller med om inkl SAS själva. Vill du bråka så gå med i nån fightclub eller fotbollssuporterklubb istället.Aurora skrev:Da vet du til neste gangForøvrig merkelig at Agö liker din post som ikke sier "takk for tipset" eller noe, mens min post som faktisk er hjelpsom ikke får et eneste like.Klicka för att utvidga...
Vinnaren får 10000EB//emoji.tapatalk-cdn.com/emoji23.pngPalle Kuling skrev:"Inofficiell BC.se fightclubkväll bakom Benstockens parkering."Klicka för att utvidga...
Det är nog vi som är det redan //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji87.pngHomer skrev:SAS Black ArmyKlicka för att utvidga...
Försökte ge bort ett silverkort nyss, samma felmeddelande (Whoops....). Provat Chrome & Firefox.taxvalp skrev:Försöker att ge bort ett guldkort som EBD men får felmeddelandet "Whoops, it looks lite something went wrong". Provar olika browsers och andra trick utan effekt. Någon med liknande erfarenhet nyligen?Klicka för att utvidga...
kristerj skrev:Försökte ge bort ett silverkort nyss, samma felmeddelande (Whoops....). Provat Chrome & Firefox.Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:SAS.se BetaKlicka för att utvidga...