Flög GRU-MIA-BOS-LHR-OSL. American tom BOS. Allt gick superfint. Recheckade min väska på MIA. Från BOS tog BA över ansvaret. Där försvann väskan. Ser i AA:s app att den lastats av i BOS men inte gick vidare.
Servicen ombord på BA214 BOS-LHR var usel och tom argsint (läs om maten i loungen i annan tråd). Missade att väckas till frukost. Säten är ju katastrofakt små i Club World på BA:s B777-200. Katastrofalt byte på LHR med kaos i både passkontroll och säkerhetskontroll. Fuskade mig igenom köerna till Fasttrack för att få nått att äta tillslut. Loungerna är ju snuskiga och frukostem såg ut att ha hamnat på ekonomernas bord så att säga...neddragningar. Dusch? Nej glöm det om du har mindre än 1h. Flighten LHR-OSL, sen 40 min. Ingen pre departure drink på BA Club Europe längre? Snålt. Och sen då den borttappade väskan. En eloge till Menezie på OSL som verkar göra ett bra jobb...få se när den dyker upp. Och Amex som på 2 röda gav mig 2000 kr att köpa kläder och annat för. BA, nej tyvärr vi ersätter inte i förhand :/