Senaste nytt

British Airways - Det här gjorde Ni inte så bra!

Det lyser dock fortfarande i taket och runtomkring även när stolen är helt fälld.
Det ska det inte göra i någon större utsträckning. Det kan ju ha varit något fel på kabinen vid din flight. Hsh, ögonbindeln i ammenitykit löser problemet om man är väldigt känslig för ljus.

När jag landade med BA174 (en 777-200) i fredags, fick vi en mindre bra premium-upplevelse - det blev bussgate vid LHR T5B! WTF!

Jag har haft bussgate till widebody i Dubai någon gång och jag tror det har hänt på någon mer flygplats men jag har aldrig fått gå av en widebody på en mobil trappa på ett flygbolags hemmabas tidigare.

Nåja, man hade ju kunnat hoppats på att de iaf skulle köra en buss för F/CW, men icke. Det packades på rejält med folk så det var en fin "sill-upplevelse" fram till T5A.

Jag har haft bussgate till widebody i Dubai någon gång och jag tror det har hänt på någon mer flygplats men jag har aldrig fått gå av en widebody på en mobil trappa på ett flygbolags hemmabas tidigare.
För en 10 år sen hände det alltid när man landade med Emirates på DXB tyckte jag, men aldrig med KL, AF eller andra bolag. Nu händer det ibland med Emirates när man flyger från ARN, dock är det separata bussar då. En för F, en för C osv.

Toppen