Största nackdelen med 64A är ljus och oljud från galley. Nästan omöjligt att somna.Det är ju just det - man har obehindrad access till gången och 64K är som en egen kupé. Min ranking av platser ombord på 747-400 är 64A/K, 62A/K, 1A/K.
Öh? Va? Då gör du något seriöst fel.Största nackdelen med 64A är ljus och oljud från galley. Nästan omöjligt att somna.
Tjaa det finns ju en gardin till galley, men besättningen på min flygning vägrade dra igen den.Öh? Va? Då gör du något seriöst fel.
Men alltså, om du fäller stolen så är det ju i princip omöjligt att se bortom väggen mot trappan.Tjaa det finns ju en gardin till galley, men besättningen på min flygning vägrade dra igen den.
Det lyser dock fortfarande i taket och runtomkring även när stolen är helt fälld.Men alltså, om du fäller stolen så är det ju i princip omöjligt att se bortom väggen mot trappan.
I amenity kit brukar det finnas både ögonbindel och öronproppar - jag använder oftast både ochDet lyser dock fortfarande i taket och runtomkring även när stolen är helt fälld.
Det ska det inte göra i någon större utsträckning. Det kan ju ha varit något fel på kabinen vid din flight. Hsh, ögonbindeln i ammenitykit löser problemet om man är väldigt känslig för ljus.Det lyser dock fortfarande i taket och runtomkring även när stolen är helt fälld.
För en 10 år sen hände det alltid när man landade med Emirates på DXB tyckte jag, men aldrig med KL, AF eller andra bolag. Nu händer det ibland med Emirates när man flyger från ARN, dock är det separata bussar då. En för F, en för C osv.Jag har haft bussgate till widebody i Dubai någon gång och jag tror det har hänt på någon mer flygplats men jag har aldrig fått gå av en widebody på en mobil trappa på ett flygbolags hemmabas tidigare.