Samosaguas
Medlem
Ok verkar som få barn brukar vara där. Då får sonen ha leksakerna för sig själv
Ok verkar som få barn brukar vara där. Då får sonen ha leksakerna för sig själv
Jag har bara besökt loungen två gånger men vid ett av tillfällena såg jag en familj. Pappa HON på semester med familjen.Ok verkar som få barn brukar vara där. Då får sonen ha leksakerna för sig själv![]()
I stand corrected. Antagligen champagnekonsumtionen som gjort att jag missat det :-(
Precis, man ser nog det man vill seI stand corrected. Antagligen champagnekonsumtionen som gjort att jag missat det :-(
Note to self: anka till pappa och baby anka till sonen.Jag har bara besökt loungen två gånger men vid ett av tillfällena såg jag en familj. Pappa HON på semester med familjen.
Glöm inte att fråga om den särskilda ankan din son/dotter får Baby Duck).
Får HON alltid tillgång till FCT oavsett kabinklass? Hur vet du att det var pappan som var HON?Jag har bara besökt loungen två gånger men vid ett av tillfällena såg jag en familj. Pappa HON på semester med familjen.
1. Ja, under förutsättning att HON flyger enligt nedan:Får HON alltid tillgång till FCT oavsett kabinklass? Hur vet du att det var pappan som var HON?
Om jag minns rätt, Lufthansa tänkte att döpa dagens First Class Terminal (FCT) till HON Terminal men det blev First Class Terminal.Får HON alltid tillgång till FCT oavsett kabinklass? Hur vet du att det var pappan som var HON?
First Class Terminal Frankfurt - Lufthansa ® United States of AmericaLufthansa skrev:That is why we built a separate terminal at our Frankfurt hub for our First Class passengers and HON Circle Members.