Gus
Medlem
Tre frågor.
1. Vilket datasystem använder egentligen operatörerna i Tallinn sig av när de bokar in oss på våra resor? Det hade ju varit guld värt att kunna använda samma system själv så man med 100% säkerhet kan se om det finns lediga platser på en viss rutt. Man kan kolla tillgängligheten på tex United men detta är ju tydligen inte 100% tillförlitligt.
2. Finns det endast engelsktalande personal i Tallinn, eller pratar någon svenska?
3. Om jag bokar en resa för två personer. När det kommer till betalningen av skatter, kan man betala skatterna med två olika kort? Så att jag både jag och min kompis kan nyttja reseförsäkringen kopplade till våra kort.
1. Vilket datasystem använder egentligen operatörerna i Tallinn sig av när de bokar in oss på våra resor? Det hade ju varit guld värt att kunna använda samma system själv så man med 100% säkerhet kan se om det finns lediga platser på en viss rutt. Man kan kolla tillgängligheten på tex United men detta är ju tydligen inte 100% tillförlitligt.
2. Finns det endast engelsktalande personal i Tallinn, eller pratar någon svenska?
3. Om jag bokar en resa för två personer. När det kommer till betalningen av skatter, kan man betala skatterna med två olika kort? Så att jag både jag och min kompis kan nyttja reseförsäkringen kopplade till våra kort.