J
JohanA
Guest
Brukar? Lufthansa sålde inte F-biljetter på B747 övre däck.Claes L skrev:Det brukar vara så att dom säljs som F så länge dom finns ombord..Klicka för att utvidga...
Brukar? Lufthansa sålde inte F-biljetter på B747 övre däck.Claes L skrev:Det brukar vara så att dom säljs som F så länge dom finns ombord..Klicka för att utvidga...
Jaså, jag hade en bokning med F på övre däck på en 747-400 (detta va förra våren)...JohanA skrev:Brukar? Lufthansa sålde inte F-biljetter på B747 övre däck.Klicka för att utvidga...
Ja men frågan gällde ju fallet när de annonserat att F ska bort men att de tvingas sätta in plan som ändå har F-kabin.Claes L skrev:Jaså, jag hade en bokning med F på övre däck på en 747-400 (detta va förra våren)...Klicka för att utvidga...
Då missförstod jag frågan.... trodde som slutade sälja F när dom planen inte har F längreJohanA skrev:Ja men frågan gällde ju fallet när de annonserat att F ska bort men att de tvingas sätta in plan som ändå har F-kabin.Klicka för att utvidga...
Ser så ut från MUC, här ett exempel i juli:Homer skrev:Hur är det då med Vancouver, finns det fortfarande 1:a klass dit?Klicka för att utvidga...
Boeing 747 på Frankfurt-Vancouver har inte First class kabin längre.Homer skrev:Hur är det då med Vancouver, finns det fortfarande 1:a klass dit?Klicka för att utvidga...