Jonas C
Medlem
De används nog säkert som reserver, och för reservdelar.Lite OT: Går det att köpa en sådan LH F stol när dom plockas ur 330n? Tånk gästsäng i källaren.
De används nog säkert som reserver, och för reservdelar.Lite OT: Går det att köpa en sådan LH F stol när dom plockas ur 330n? Tånk gästsäng i källaren.
När LH bytte stolar för några år sedan, minns inte om det var 10 eller 15 år sedan sålde man de gamla stolarna, fanns att köp i deras WorldShop.Kommer F-stolarna på de A330 som ännu inte renoverats att säljas som C-stolar?
Från Frankfurt till Dallas så får man upp F-platser när man söker på Uniteds sida efter awards, det tyder på att det finns men kan lika gärna vara fel på uniteds sida.Jag hade tänkt försöka uppgradera till F Munchen-Toronto i sept. Det går att köpa F under denna period. Är det ett misstag att det går eller har man inte tagit bort F på alla 330?
Färre betalar för det också vilket leder till fler award platser. Så gott om platser som det varit senaste tiden samt platser till LAX, SFO, SIN har det inte varit tidigare, det behöver med andra ord inte bli sämre och svårt att hitta framöver.Visst är det så att LH kommer minska antal First-stolar totalt sätt och att chanser till First Awards minskar radikalt 2017? Bäst att passa på nu då menar jag
+JNBFärre betalar för det också vilket leder till fler award platser. Så gott om platser som det varit senaste tiden samt platser till LAX, SFO, SIN har det inte varit tidigare, det behöver med andra ord inte bli sämre och svårt att hitta framöver.
Jag menade inte såNär LH bytte stolar för några år sedan, minns inte om det var 10 eller 15 år sedan sålde man de gamla stolarna, fanns att köp i deras WorldShop.
Det brukar vara så att dom säljs som F så länge dom finns ombord..Jag menade inte såJag undrar om de stolar/säten/platser ombord som idag är en F-plats om dessa platser kommer säljas C-platser? Dvs med C-service och C-prissättning men själva stolen är en F-stol?