Med risk för att låta sjukt grinig...
@flum Nej, det förstår jag också. Det som irriterar mig är att det tidigare inte har varit ett problem att beställa detta, att man nu väljer att försämra sitt erbjudande stör mig något enormt.
Känns som att jag får samma bemötande som fick mig att inte flyga LX F.
En resa med ”nya” Swiss First – när man inte vill kliva av.. | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor De hade ju kunnat typ be om ursäkt för att de slösar med min tid och så vidare.
Jag bryr mig inte om själva limousinen, det är för mig bara överflödigt, men transport hade de ju i så fall kunnat fixa, kan till och med ge dem ett nummer att ringa. Funderar på att twittra till Qatar och fråga om de vill jävlas med LH och styra transport åt mig.

Jag kan till och med tänka mig att "posta det på min blogg" eller så.
Känns som att den reaktion man får när man frågar är "jaha". Kort och gott förtar det premiumkänslan.
Lufthansas svar på att jag ville boka limousine: