johan_fbg
Medlem
Tar gärna emot second opinion på min situation:
Ska jag ha is i magen och "hoppas" att SAS ställer in mina flighter så jag får pengarna tillbaka? Eller bör jag boka en flexibel TF-bokning och boka av min nuvarande TF-bokning? Och, viktigaste frågan, om SAS ställer in mina flighter, kommer jag i så fall ha rätt att kräva tillbaka mellanskillnaden på SAS-biljetterna och biljetterna jag köper av TF?
- Har en SAS-bokning (Go) SDL (via ARN) till GOT i morgon klockan 19:00. Än så länge är ingen av flighterna inställda. (Men dagens motsvarande är) Kostade 995:-
- Har en TF-bokning (Fast) SDL (via ARN) till GOT i morgon klockan 19:05. Bokade igår 15:10 vilket ger mig en möjlighet att avboka fram till 15:10 i dag. Kostade 1500:-
- En TF-bokning (Flex) SDL (via ARN) till GOT i morgon klockan 19:05 kostar just nu 4995:-
Ska jag ha is i magen och "hoppas" att SAS ställer in mina flighter så jag får pengarna tillbaka? Eller bör jag boka en flexibel TF-bokning och boka av min nuvarande TF-bokning? Och, viktigaste frågan, om SAS ställer in mina flighter, kommer jag i så fall ha rätt att kräva tillbaka mellanskillnaden på SAS-biljetterna och biljetterna jag köper av TF?