Cristoffer Cedergren skrev:Visst, hittar du awardplatser så säg tillKlicka för att utvidga...
Denna tråd handlar väl inte om awards?
Cristoffer Cedergren skrev:Visst, hittar du awardplatser så säg tillKlicka för att utvidga...
Welcome to Singapore Airlines | Official WebsiteImpendill skrev:Vad går en F-biljett på där emellan med cash?Klicka för att utvidga...
Singapore Airlines lägger ner Barcelona-Sao Paulo och Seoul-San Francisco i hösten 2016.Dr. Miles skrev:Singapore Airlines:Singapore-BeijingSingapore-DelhiSingapore-DubaiSingapore-Hong KongSingapore-JakartaSingapore-MumbaiSingapore-ManilaSingapore-Seoul ICNSingapore-Shanghai PVGSingapore-Tokyo HNDSingapore-Tokyo NRTSingapore-MelbourneSingapore-Sydneyhttp://www.gcmap.com/mapui?P=pek-si...,mel-sin-syd&MS=bm&DU=mi&SG=0.82&SU=mach&PM=*Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle MapperSingapore-BarcelonaSingapore-FrankfurtSingapore-Manchester via MünchenSingapore-Moskva DMESingapore-MünchenSingapore-London LHRSingapore-Paris CDGSingapore-Milano MXPSingapore-ZürichMünchen-ManchesterSingapore-Sao Paulo GRU via BarcelonaBarcelona-Sao Paulo GRUhttp://www.gcmap.com/mapui?P=gru-bc...,mxp-sin-zrh&MS=bm&DU=mi&SG=0.82&SU=mach&PM=*Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle MapperSingapore-Los Angeles LAX via Tokyo NRTSingapore-Houston IAH via Moskva DMESingapore-New York JFK via FrankfurtSingapore-San Francisco via Hong Kong/SeoulFrankfurt- New York JFKHouston IAH-Moskva DMEHong Kong-San Francisco SFOSeoul ICN-San Francisco SFOTokyo NRT-Los Angeles LAXhttp://www.gcmap.com/mapui?P=sin-fr...,lax-nrt-sin&MS=bm&DU=mi&SG=0.82&SU=mach&PM=*Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle MapperKlicka för att utvidga...
Vilken 747, -400 eller -8? Den sistnämnda har F kabin.Cristoffer Cedergren skrev:Det ser ut som att LH avslutar First på FRA-ICN i november i år? Iom byte till 747Klicka för att utvidga...
Den lär nog bli kortvarig då First Class försvinner från och med 1 December, och 767-300 är bland de första plan som renoveras med den nya Business Polaris.Glenn E skrev:Jag har ett tillägg:United ORD-GRU 767-300Klicka för att utvidga...
Ge mig några exempel så ska jag uppdatera första inlägget.Faustus skrev:Måste väl vara så på de flesta, men några av dem är ju via andra ställen, går dom alltid samma väg tillbaka?Klicka för att utvidga...
Ping @bnrDr. Miles skrev:Lufthansa har börjat att fluga mellan München-Tehran igen sedan igår 2016-JUL-04.Linjen flygs 3 gånger i veckan med Airbus A330-300 som har First class kabin.With Lufthansa from Munich to Iran - News & Releases - Lufthansa GroupFör övrigt, bra beläggning på flighten den 7:e juli, kanske tack vare att fira slut av Ramadan?Visa bifogad bild 53973Klicka för att utvidga...
Vilka är de vanligaste F-rutterna? Kan vara bra att veta känns det som.Gummaron skrev:Var nog lite sent ute då jag tyvärr inte hittade 2 biljetter i F intra-asien på någon av de vanligaste "F-routingarna".Klicka för att utvidga...
Sammanställning av Star Alliance flyglinjer med First class kabin (utrikes) | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorGus skrev:Vilka är de vanligaste F-rutterna? Kan vara bra att veta känns det som.Klicka för att utvidga...
Nu citerade du mitt inlägg från tråden om lyckade bokningar, men precis som @MartinH skulle jag hänvisa till @Dr. Miles första inlägg i den här tråden i kombination med tråden om lyckade bokningar. Du får en bra överblick vilka bolag som flyger F intra-asien och vilka rutter folk har lyckats boka.Gus skrev:Vilka är de vanligaste F-rutterna? Kan vara bra att veta känns det som.Klicka för att utvidga...
Jag försökte få till KUL-BKK-HND-FRA-ARN på hemresan men det fanns tyvärr inte 2 lediga platser i F med Thai på BKK-HND.Gummaron skrev:Nu har jag gjort de sista ändringarna i bokningen när platser i F på Lufthansa och ANA öppnats upp.Klicka för att utvidga...
Svaret finns i den här tråden.4fun skrev:Inser att jag ställer några väldigt novis frågor, men frågar man inte får man inte veta.- Vilka företag innom Star Alliance har First Class?Klicka för att utvidga...
Air China4fun skrev:- Vilka av bolagen (med First Class) kan man boka med Eurobonus ?Klicka för att utvidga...