Senaste nytt

Lounge access med barn?

toer00

Medlem
Fast det har väl absolut ingen påverkan på hur det är i SAS Gold lounge, då silverkortsinnehavarna använder Business-loungen. Finns också en separat tråd om detta om jag inte minns fel

En synpunkt var att hänvisa familjer med barn fr. Guld till Business-loungen. Och då var åsikten att det var ganska fullt även där...
Och det kan ju i sin tur bero på EBS...
 

LarsCph

Medlem
I forhold til at have børn med eller ikke i loungen - og om man bør have adgang til det via ff-status - det er vel et spørgsmål om dimensionering af loungen og indrette den til de gæster som besøger den. Et separat afdeling hvor der ikke kommer børn syntes jeg er en rigtig god løsning. Men præcist som jeg nyder at kunne slappe af og få arbejdet lidt når jeg rejser forretningsrejse - lige så meget nyder jeg at kunne slappe af og sidde i fred og ro når jeg rejser med familien. Jeg syntes generelt ikke at jeg er generet af de børnefamilier som findes i loungerne. Det er langt værre når loungen ikke er dimensioneret til det antal gæster som har adgang - f.eks. er CPH Apartment i peak hour så fyldt at det faktisk kan knibe med overhovedet at få en siddeplads. Dét syntes jeg er irriterende.
 

Andreas.Net

Medlem
Vi är två vuxna och tre barn i vår familj och det har aldrig varit något problem när vi har besökt SAS lounger och då har vi varit på GOT och ARN guld och CPH guld.

Däremot har vi inte kommit in på Lufthansa Senator på LHR när vi var där.
 

Börnen

Medlem
Vi är två vuxna och tre barn i vår familj och det har aldrig varit något problem när vi har besökt SAS lounger och då har vi varit på GOT och ARN guld och CPH guld.

Däremot har vi inte kommit in på Lufthansa Senator på LHR när vi var där.

På partnerlounge är det bara en gäst, om man inte är ett väldigt gulligt barn, då görs det ibland undantag. Inget man ska räkna med dock
 

Bryant

Medlem
Äh, måste man jobba i loungen så reser man på fel sätt. Bättre då att hitta ett avskilt hörn på flygplatsen och koppla upp sig.
 

LarsCph

Medlem
Äh, måste man jobba i loungen så reser man på fel sätt. Bättre då att hitta ett avskilt hörn på flygplatsen och koppla upp sig.

Hvorfor mener du det?

De fleste lounges har da et område til præcist det formål med OK siddekomfort hvis man skal arbejde med laptop - med powerstik og hvad du ellers har brug for. Det foretrækker jeg personligt absolut frem for at sidde i et hjørne ved gaten og arbejde.
 

Agö

Medlem
Hvorfor mener du det?

De fleste lounges har da et område til præcist det formål med OK siddekomfort hvis man skal arbejde med laptop - med powerstik og hvad du ellers har brug for. Det foretrækker jeg personligt absolut frem for at sidde i et hjørne ved gaten og arbejde.
Och just där har jag faktiskt aldrig sett ett barn, åtminstone inte i SAS lounger.
 

Bryant

Medlem
Hvorfor mener du det?

De fleste lounges har da et område til præcist det formål med OK siddekomfort hvis man skal arbejde med laptop - med powerstik og hvad du ellers har brug for. Det foretrækker jeg personligt absolut frem for at sidde i et hjørne ved gaten og arbejde.

För mig är loungen ett område där jag avskilt kan sitta med min familj eller resesällskap och prata, äta och dricka. En skön start på resan helt enkelt.

Klarar man inte av att jobba i den miljön så menar jag att det finns en hel del avskilda platser på flygplatser där man kan få vara i fred.
 

LarsCph

Medlem
För mig är loungen ett område där jag avskilt kan sitta med min familj eller resesällskap och prata, äta och dricka. En skön start på resan helt enkelt.

Jeps sådan bruger jeg den også når jeg rejser på ferie.

Men jeg flyver en del i Europa for mit arbejde, korte flyvninger og ofte ud/hjem samme dag eller blot en enkelt overnatning. Jeg rejser som regel alene. Der udnytter jeg i så høj grad som overhovedet muligheden for at arbejde i loungen så jeg kan holde helt fri når jeg når hjem til familien. Og ja præcist som @Agö nævner så fungerer det ofte rigtig udmærket hvis man sætter sig i området i loungen som er indrettet til at arbejde. Det gælder også andre lounges end SAS er klart min oplevelse.
 
Toppen