Ja. Om du nu får splitta PNR, inte alltid man får göra det.Antar det att man måste splitta PNR om det bara är en som vill uppgradera då det inte verkar i nuläget gå att skilja ut enkeltvis personer på plusgrade.
Huh, varför skulle det inte vara ok? Nyfiken eftersom jag aldrig stött på problem när jag velat göra det tidigare.Ja. Om du nu får splitta PNR, inte alltid man får göra det.
Bra fråga... Jag ville göra det en gång. Bråkade inte så jag struntade i det.Huh, varför skulle det inte vara ok? Nyfiken eftersom jag aldrig stött på problem när jag velat göra det tidigare.
Jag gav ett bud på en resa IAD-CPH, var tvungen att spärra mitt Diners som jag hade lagt in som ev. betalning om budet skulle gå igenom, försökte ta bort det gamla budet och lägga ett nytt med det nya Dinerskortet, men det gick inte utan blev någon "spärr" av budgivningen, kontaktade SAS i början av förra veckan och fick detta svar i fredags.Jag har för mig i början att om man ville ändra ett bud så fick man ta bort det gamla och lägga ett nytt. Det vill säga att det gick inte att uppdatera ett gammalt bud. Knappen finns ju där men jag får bara felmeddelande. Är det skit bakom spakarna eller skit på IT?