Lonelyflyer
Medlem
Kul initiativ och trevligt att se några på forumet IRL. Ska man klaga på något är det väl obefintlig recognition på Jetline...
Eller obefintlig reserapport för oss som inte åkt/vet vad jetline är?
Kul initiativ och trevligt att se några på forumet IRL. Ska man klaga på något är det väl obefintlig recognition på Jetline...
Jag hamnade till slut bredvid scenen till höger och beställde Gyros.
Och Amex delade ut paraplyer i solskenetDet fanns smoothies, chokladrutor samt olika sorters påsar med nötter.... Det var vad som delades ut
Det är dock svårt med 2500 pers och alla rusar som galningar för att åka grejer och har 0 intresse för att stanna och prata och lyssna.Goodie bag eller inte, förvånar mig att någon från SAS markandsavdelning inte höll en dragning eller att det inte styrts upp något typ av välkomnande. Det hade varit busenkelt att skicka ett sms på morgonen med en hälsning, lägga in två eller tre föreläsningar om SAS nya kabiner, en kock som berättar om maten, en sommelier om vin- dryckesvalet (tror säkert att ngn importör eller bryggeri skulle ställa upp m några lådor dryck...) och Mr. Molin som kör ett bildspel om hur det är att jobba ombord på en flight fått 30 min. Verkar som att SAS missat 80-20 regeln...