Senaste nytt

SAS öppnar City Lounges?

Ja, kan folk slut klaga när SAS försöker vara lite innovativa! Ser ju supernice ut.
Det kan ju iofs tänkas att resenärerna betalar för loungen, genom marginaler i biljettintäkter.
Nog för att det är ett upprättat samarbete, men helt gratis är nog inte projektet.

För egen del tror jag att det är en bra satsning ur marknadsföringshänseende, som kanske kan resultera i pengar långsiktigt. Ur nyttjandehänseende ser jag dock begränsad nytta (öppettider) o förstår därför de som tycker man kunnat satsa pengarna på något bättre.....eller gjort ändringar.

Man kan ju välja att se det som kritik eller input. Misstänker att SAS gärna tar emot åsikter om hur konceptet kan förbättras, om det är möjligt... :)
Att folk ska köpa nya idéer rakt av tror nog få företag.......men många på BC.se

Gästning är inte gratis väl? Du kan fråga loungepersonalen om detta.

Lounger - SAS

Det som sas/SAS :) var ngt i stil med "du kan också ta med exempelvis en kollega även om den personen inte har rest med dig", inget om kostnad och då pratade vi även kort om ett rabatterat pris för bokning av konferensrum.
Med i diskussion var dels en "värd" från No18 med SAS-skylt och dels en person spm jag tror var från SAS.

Nu blev även jag extra-sugen på ett EBD-kort. Det där stället tror jag skulle passa mina båda handledare som bor i Sthlm. Undrar bara om jag kan sälja in att jag får flyga in kortet först. "Jag behöver få flyga till x konferenser, så kan vi ha handledning i Sthlm så slipper ni ta tåget till V-ås"...typ o_O

Toppen