jdavidsson
Medlem
Håller Holy Cows hamburgare högre än de flesta i Göteborg. Deras malning av köttet är fantastiskt. The Barn är bra, Burgersson är OK. Nä, Holy Cows malning avgör. Alltid perfekt.
Avseende själva burgaren håller jag med om att Holy Cows storhet även om jag tycker att de är likvärda med the Barn. Däremot är The Barn mycket mer än bara burgarna, vilket Holy Cow saknar. Men skall man göra en burgar-tour så rekommenderas båda!Håller Holy Cows hamburgare högre än de flesta i Göteborg. Deras malning av köttet är fantastiskt. The Barn är bra, Burgersson är OK. Nä, Holy Cows malning avgör. Alltid perfekt.
Bästa jag har läst på hela veckan! Min favoritdricka.
Det blir 4 apelsinskal av 5. Grymt god OF, det enda jag saknade var cocktailbäret.Du får rapportera vad du tyckte.
Nu blev jag så sugen själv att jag tror jag måste köra en liten kvällsfika![]()
Har nu provat båda inom loppet av 24 timmar. Båda var bra men jag tycker The Barn slog Tugg klart. Bättre dipp, godare pommes, godare burgare och trevligare personal.Jag tycker The Barn är mer storytelling än burgare. Går hellre till Tugg numera. De har nästan en parodiskt samtida inredning men burgarna är fina och prisvärda.
Det blir 4 apelsinskal av 5. Grymt god OF, det enda jag saknade var cocktailbäret.