Senaste nytt

Göteborg bra hamburgare

Tycker faktiskt att burgaren på Incontro är helt okej. Att man tjänar Eurobonuspoäng där är ett plus. Helt klart att det finns bättre ställen, men mina erfarenheter av hamburgare sträcker sig främst till McDonalds, Burger King och Max på hemmaplan

Det är förstås fullt på The Barn så det blir till att dricka bubbel och vänta på bord alternativt ta något av dom andra alternativen.
Det brukar gå hyfsat snabbt, särskilt om du är där i god tid.
Och under tiden så får du dricka trevliga champagner från vanligtvis lite mindre odlare till vettiga priser. Det är dock rätt ont om de vanliga tax free-champagnerna :)

2112 håller väldigt hög klass. Min rekommendation.

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    84,1 KB · Visningar: 449
Vi lyckades få plast på The Barn och burgaren var riktigt bra så tack för tipsen. Min enda synpunkt är att jag önskar det fanns möjlighet att beställa en större burgare. Jag hade gärna ätit lite till men två hade antagligen blivit för mycket.

2112 håller väldigt hög klass. Min rekommendation.
Eftersom jag inte varit där var jag nu tvungen att pröva. Jag var inte lika imponerad. Det var mycket goda grejer på, men som inte funkade ihop. Konstig smakkombination. Däremot var köttet bra stekt, så om jag går tillbaka får det bli något med mindre "pålägg".

Vi lyckades få plast på The Barn och burgaren var riktigt bra så tack för tipsen. Min enda synpunkt är att jag önskar det fanns möjlighet att beställa en större burgare. Jag hade gärna ätit lite till men två hade antagligen blivit för mycket.

Jg var också där från 18! Riktigt bra mat.

Eftersom jag inte varit där var jag nu tvungen att pröva. Jag var inte lika imponerad. Det var mycket goda grejer på, men som inte funkade ihop. Konstig smakkombination. Däremot var köttet bra stekt, så om jag går tillbaka får det bli något med mindre "pålägg".

Vad tråkigt, men smaken är som ja..
Vilken tog du?

Toppen