Vad du eller jag tycker styr dessvärre inte företags handlingar. Har de legal rättighet att hålla på en återbetalning ser jag inget konstigt med att de gör det. Avtalet mellan dig och OT sa ju att återbetalning sker först efter att du fått avslag på din begäran för specifik flight. Tills det blivit prövat vet ingen vad som är rätt.
Avtalet mellan mig och OT handlar om att de säger sig kunna leverera en tjänst och för det betalar jag dom ett förskott. På SAS sida står det att avtalet upphör och att man ska kontakta dom för återbetalning. Det har jag gjort och fått mail från OT om att de ska återbetala pengarna inom någon vecka. Det har de inte gjort. Jag har pratat med dom på telefon där de har sagt samma sak och dom har ändå inte återbetalat. Dom håller inte det dom har lovat mig både skriftligt och muntligt.
Sen tycker jag mycket väl man kan få tycka. Det gör vi hela tiden om olika leveranser på den här sidan. De flesta företags överlevnad är beroende av att vi upplever att vi får en vara vi är nöjda med. Sen har du pratat om att jag är upprörd. Det är jag inte men jag tycker att både SAS och OT skött detta dåligt.