Personal utbildning, de skall läsa BC minst en timme om dagen och lära sig kundvård.Var på 8 olika SAS flighter förra veckan, blev tilltalad vid förnamn på 6st?! vad händer....?
Samma här ....i C/Plus får du ingen reaktion.....men har haft det ett antal gånger i GO.....Rest senaste veckan 6 olika flighter i plus/C och har fortfarande inte märkt någon EBD reaktion ombord med namn eller fördelar på dom senaste tre åren som EBD..... Men plötsligt händer det kanske.
Jag och den gode @jumbooze hade en diskussion om detta. Han skickade mig en bild på polarbröd serverat på longhaul.Satt i plus på SK 944 (ORD-CPH) i onsdags och bad om polarbröd. Jag ville ha det i stället för den vanliga middagen, men fick inte det och blev behandlat skitdåligt resten av flygningen.
Ingår det inte polarbröd i plus på långrutterna? , jag är även EBD.
Jag gjorde poänguppgrdering på flygplatsen från GO, dem kanske inte hade koll på att jag var Diamond...
Satt i plus på SK 944 (ORD-CPH) i onsdags och bad om polarbröd. Jag ville ha det i stället för den vanliga middagen, men fick inte det och blev behandlat skitdåligt resten av flygningen.
Ingår det inte polarbröd i plus på långrutterna? , jag är även EBD.
Jag gjorde poänguppgrdering på flygplatsen från GO, dem kanske inte hade koll på att jag var Diamond...