Funderar på samma sak, jag har också en bokning som innehåller icke-SAS sträckor och som totalnekas.Hur gör ni som får lägga bud?
ÄR det verkligen möjligt att det inte finns en enda plats på min LLA-ARN-EWR-LAS, LAX-ARN-LLA om tre veckor?
Eller är sidan kass eller är det för att det finns andra än SAS i bokningen?
Om man får igenom lägsta budet är det dyrare än OT i Europa och billigare i Long Haul, för sakens skull lade jag ett minbud på ARN-MAN på lördag. Om jag får igenom budet kostar det mig 200 kr mindre än om jag bokat i PLUS direkt vid bokningstillfället.
Vore ju väldigt tråkigt om det är så, OT hanterade det ju rätt ok.Funderar på samma sak, jag har också en bokning som innehåller icke-SAS sträckor och som totalnekas.
Är det någon som lyckats komma vidare med en bokning som innehåller något annat än SAS?
We have no space available :S
ARN - HKG i slutet av maj.
Sedan får vi se vilken bokningsklass man får, men OT gav ju högsta, så det är säkert en "enhancement" här som ger Plus Saver istället.
Om man får igenom lägsta budet är det dyrare än OT i Europa och billigare i Long Haul, för sakens skull lade jag ett minbud på ARN-MAN på lördag. Om jag får igenom budet kostar det mig 200 kr mindre än om jag bokat i PLUS direkt vid bokningstillfället.