Samosaguas
Medlem
Fick du behålla poängen för köpen @Ormen?Köpen som gjordes via RWS Eservices är nu borttagna från mitt konto. Inte hört något ytterligare från Coop.
Fick du behålla poängen för köpen @Ormen?Köpen som gjordes via RWS Eservices är nu borttagna från mitt konto. Inte hört något ytterligare från Coop.
Har bett om en avslutningsbegäran då jag inte alls är nöjd med ändringarna och återgår till SAS MC
Korrekt. Man måste fylla i en pappersblankett som man får hemskickad. Det avslutar krediten (som annars belastar din totala kredit för ev. framtida kreditprövningar). Kontot måste dock vara helt nollat innan man skickar in den. Annars makuleras begäran.Avslutningsbegäran vad innebär det? Att man får en blankett hemskickad som måste fyllas i? Det räcker alltså inte att ringa kundtjänst för att säga upp kortet direkt över telefon?
Vet inte hur många sidor bak jag måste gå för att få reda på vad som hänt men jag bränner ca 30k i mnd på Coop MMM och undrar nu vad som hänt och varför jag ska säga upp det innan juni?