Senaste nytt

COOP Medmera mer

I och med att det är fast ratio 1 EB-poäng för 10 MM-poäng kan man ju tycka att dom borde införa möjligheten att konvertera alla summor som är delbara med 10. Sen kanske ha någon minimumgräns så man inte sitter och växlar över 10 MM till 1 EB :D

Svårt att hitta möjligheten att växla mer än 3,000 poäng på Coops sida. Hur kommer man åt att växla högre belopp??

Jag upptäckte också detta och var på vippen att köpa 10 st växlingar för att tömma mitt coopkonto på 300000 poäng.
Sedan lyckades jag klicka mig vidare till SAS-sidan. Detta blir nog också sista växlingen för mig, sedan blir det inget medmera-kort. Det var kul så länge det varade.

Absolut! Jag håller med. Dock anser jag att det är COOPs problem och inte mitt.

Brukar det inte vara så att banken äger kortet som man får använda? Har för mig att det finstilta är formulerat på det viset. Då är det upp till banken att göra polisanmälan.

Jag upptäckte också detta och var på vippen att köpa 10 st växlingar för att tömma mitt coopkonto på 300000 poäng.
Sedan lyckades jag klicka mig vidare till SAS-sidan. Detta blir nog också sista växlingen för mig, sedan blir det inget medmera-kort. Det var kul så länge det varade.

Det varar ju faktiskt ända till 31 maj :)

• Gilla
Reactions: jth
Köpen som gjordes av någon annan på mitt MMM är nu borttagna.

Intressant! Vi tycks blivit drabbade ungefär samtidigt, men jag har inte hört något (och fick aldrig något mail om misstänkt beteende). När skickade du in reklamationen och vet du mer specifikt vad det gällde för köp? RWS Eservices även i ditt fall?

Verkar verkligen vara många som drabbats.

Tog kontakt med Medmera kundtjänst för att avsluta kortet och döm om min förvåning när dom sa att årsavgiften kommer betalas tillbaka (betalades in Dec-2015). Så all heder till deras policy!

Tog kontakt med Medmera kundtjänst för att avsluta kortet och döm om min förvåning när dom sa att årsavgiften kommer betalas tillbaka (betalades in Dec-2015). Så all heder till deras policy!
Ha, jag som tänkt behålla kortet fram tills precis innan näst årsavgift eftersom jag räknat med att inte få tillbaks den. Då får man väl ta och göra en ordentlig utvärdering av alternativen redan nu...

Fick du tillbaks hela, eller den del motsvarande återstående period?

Toppen