Nu tycker jag du är väl optimistiskSAS skulle ju inte förvåna om dem ändrar till 25 April 2017...
Nu tycker jag du är väl optimistiskSAS skulle ju inte förvåna om dem ändrar till 25 April 2017...
"NOTE! Monday April 25 - 17:30
Due to technical problems we must unfortunately postpone the launch, we're working on a solution and will hopefully be up and running in a couple of days. Please accept our apologies and come back soon!"
"NOTE! Monday April 25 - 17:30
Due to technical problems we must unfortunately postpone the launch, we're working on a solution and will hopefully be up and running in a couple of days. Please accept our apologies and come back soon!"
Ajdå, jag som skulle försöka uppgradera en flight den 28e."NOTE! Monday April 25 - 17:30
Ajdå, jag som skulle försöka uppgradera en flight den 28e.
Man undrar ju hur testmiljön ser ut hos SAS.
ja sådana här saker är ju inte super pr direkt....Ajdå, jag som skulle försöka uppgradera en flight den 28e.
Man undrar ju hur testmiljön ser ut hos SAS.
För min del är det strunt samma. Enda skillnaden är att jag kan sitta i exakt samma säten lite längre fram. Det jag missar är "billiga" poäng.Nåja, alla på BC följer väl ändå budord nr 2, så det gör väl inget att det inte går att köpa uppgraderingar under ett par dagar?