Jonas H skrev:Kollade upp några flighter på andra sträckor som skulle fungera och där det fanns tillgänglighet som Saver Award men icke, det fanns inget för EB där heller.Klicka för att utvidga...
Svenska utan någon brytning alls så jag tror jag pratade med någon här hemma. Å andra sidan har jag för mig att jag pratat svenska med någon i Tallinn en sen kväll vid ett tidigare tillfälle.agehall skrev:Pratade du svenska med agenten? Isåfall var det inte Tallinn.Klicka för att utvidga...
Det var till San Diego med SK och UA via LHR och IAD (samt tillbaka från LAX med UA och SK via LHR men så långt kom vi aldrig).RickardG skrev:Det finns undantag, t.ex. Flyg med Aer Lingus visas som saver award men går inte att boka med EB. Har du ett exempel?Klicka för att utvidga...
Jonas H skrev:Det var till San Diego med SK och UA via LHR och IAD (samt tillbaka från LAX med UA och SK via LHR men så långt kom vi aldrig).Klicka för att utvidga...
Vet ej vilken sträcka som var haken, det besked jag fick (som möjligen låter lite mysko i efterhand) var att det inte fanns några platser eftersom de "inte var släppta".RickardG skrev:Vilken sträcka var det som de hävdade inte hade platser? Vilket datum/flight?Klicka för att utvidga...
Impendill skrev:HejNär jag söker flighter via Ana Tool så har jag inte riktigt kommit underfund med vad som går att boka med EuroBonus-poäng.Tar detta som exempel; jag söker London - Tokyo i First och får upp detta:Visa bifogad bild 51375Hur vet jag vilka ANA-flighter som går att boka med EuroBonus?Klicka för att utvidga...
Elberto skrev:Mitt tips är united.comSjälv har jag hittad alla mina sista NH flights via united. Tycker det är smidigast, mycket bättre än ANA toolet.Klicka för att utvidga...
megaman skrev:ANA hittar Singapore Airlines va? Finns det något annat sätt hitta Singapore award?Klicka för att utvidga...
Om du ska boka med ANA miles så ja. Om du ska boka med United miles så ska du lita på United.Kimmen00 skrev:Kan man lita på ANA tool i denna fråga?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Om du ska boka med ANA miles så ja. Om du ska boka med United miles så ska du lita på United.Om du bokar med något annat så är ingendera 100% säkert. Det är dock en stark indikation på att det skulle kunna finnas platser även för andra program.Klicka för att utvidga...
Kimmen00 skrev:Det var EB med 2-4-1 som syftades. Antar att man får ringa Tallin o se vad de säger..Klicka för att utvidga...