Bokade du med förbetalning eller på-platsen-betalning?Golfkillen skrev:De försöker ALLTID lägga på tilläggsförsäkringar och andra onödiga prylar. Senast jag hyrde där så ljög de vad en kostnad på 160 USD varKlicka för att utvidga...
Nu senast var det på-platsen-pris har jag för mig.jonah skrev:Bokade du med förbetalning eller på-platsen-betalning?Klicka för att utvidga...
Suveränt! Tack för recensionen! Jag antar att du hade även förbetalt din bokning? Det lutar nog mot att jag lägger till några hundralappar till en högre klass då..Xilan skrev:Otroligt smidigt som Guldmedlem var det.Jag hänvisades ner i garaget direkt via skyltar.Klicka för att utvidga...
JohnR skrev:Ni som bokat i L4, vilka bilar har ni fått?Står i valet att hyra en L4 på Hertz eller ffar (full size, tahoe) på Alamo, samma pris. Alamo lockar.Klicka för att utvidga...
nissefalk skrev:Jag bokade L4 i Miami i Mars förväntade mig en Chevrolet Tahoe fick istället en Toyota Sequoia , stor bil var det allt med gott om plats men inte lika väl utrustad som en Tahoe jag hade från Avis i Miami förra åretÄr just nu i Texas och bokade en L4 i Houston, förväntad Ford Explorer en vecka innan ankomst ändrat till en Nissan Pathfinder, ok bil så här långt men igen inte lika välutrustad bil som en TahoeKlicka för att utvidga...
Bokade L4 och hade efterfrågat en Ford Explorer, men fick en tråkig Dodge Journey efter mycket strul. När jag anlände stod en liten Kia på platsen. Efter 30 minuters krångel och tjat på kvinnan i kassan nere i garaget så fick de till slut fram Dodgen.JohnR skrev:Ni som bokat i L4, vilka bilar har ni fått?Står i valet att hyra en L4 på Hertz eller ffar (full size, tahoe) på Alamo, samma pris. Alamo lockar.Klicka för att utvidga...
JohnR skrev:Hör inte Tahoe till kategorin T ?Klicka för att utvidga...