Senaste nytt

Tjänstebilstråden

Någon som beställde Tesla Model 3 igår? Såg att både min FB o LinkedIn svämmade över av inlägg om bilen ifråga...

Väntar själv gärna på att andra testar den innan jag slår till, men konceptet tilltalar mig. Kanske inte som enda bil dock...

Svenska leveranser under 2018 lät också lite väl. Går ju så fort i den branschen att det då finns 100 andra alternativ (?)

Tror inte på elbil de närmsta åren. Först måste det nog lösas globalt hur vi skall bedriva en hållbar global energipolitik.
Elen måste ju produceras på något vis.

Elbilar är fortfarande lite radiobil för mig. Skulle jag mot förmodan bli intresserad så ligger BMW i8 närmare mig då jag är en trogen bimmernörd.

Last edited by a moderator:
Tror inte på elbil de närmsta åren. Först måste det nog lösas globalt hur vi skall bedriva en hållbar global energipolitik.
Elen måste ju produceras på något vis.

Elbilar är fortfarande lite radiobil för mig. Skulle jag mot förmodan bli intresserad så ligger BMW i8 närmare mig då jag är en trogen bimmernörd.
Å där går den bort ......
image.jpg
Man har inte ens klarat av en riktig mugghållare.
Dessutom. När man skall placera handen på muggen måste man dra bak armen. Och då slår man i den bakre mugghållaren med armbågen.
J.....a tomteingenjörer

Toppen