lillemannen
Medlem
Expedia tar 700:- för 24/7 hjälpPing @toer00 Den här dygnet runt-servicen som du pratar dig varm om hos bra resebyråer, vad kostar sådan service?
Expedia tar 700:- för 24/7 hjälpPing @toer00 Den här dygnet runt-servicen som du pratar dig varm om hos bra resebyråer, vad kostar sådan service?
Men privat surf på arbetstid är ok för din arbetsgivare?Dom flesta här reser mest privat tror jag, och iaf min arbetsgivare uppskattar inte att jag sitter med privatsamtal på arbetstid. Och Per svarar ju inte efter 18![]()
Poängen var väl behovet att kunna undersöka och boka utanför arbetstid. Det gäller oberoende av om det är på telefon eller webb.Men privat surf på arbetstid är ok för din arbetsgivare?
haha funny!!!!Även "traditionella" 8-18 byråer har numera onlinebokning 7-24-365.
Privat surf = forumaktivitetPoängen var väl behovet att kunna undersöka och boka utanför arbetstid. Det gäller oberoende av om det är på telefon eller webb.
Vad har det med resebyråer att göra?Privat surf = forumaktivitet
Det är tydligen inte uppskattat för vissa medlemmars arbetsgivare att ringa privata samtal på arbetstid, då ställde jag frågan om privat surf var ok på arbetstid då BC får räknas som privat surf?Vad har det med resebyråer att göra?