Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tråkigt då, nå man kan väl ha en "inofficiell" plats kanske där man kan träffas!?
Ser att det blivit self service för att komma in i loungerna, för mycket folk som plankat in måntro eller vad e fördelen? Statistik...??
Rätt: Det försvann väl iom att den här webbsida inofficielt dog när M&J blev utköpta och ingen längre aktivt vårdar relationer med partners etc?

Hej från aspire loungen terminal 1 I Manchester. Idag har dom pasta med tomatsås, första gång en jag sett "mat" här. Barnen åt en skål var, själv dricker jag en tiger och spar mig till maten i sas plus.

Säkerhetskontrollen levererade som vanligt dock. Längre kö I fast track och ingen brydde sig förrens gestapo skickade hela fast track längst bort vid nummer 13 där alla med assistanshjälp var. Detta måste vara en av de otrevligaste flygplatserna.

Nej slut på ranten och en till tiger tror jag.

20160401_171834.jpg

En snabbis via GOLD Loungen i CPH, lite yrsel om vilken gate som det försenade Stuttgart planet skulle gå från "Främlingar" vid BC bordet så fick ta det bredvid. Tycker ngn vänlig själ skulle rädda den fullskrivna gästboken, den tarvar en hedersplats ngn stans där den ej försvinner som ett minne över Martin å Jacob☺️

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen