Filip
Medlem
Är det gamla Houston-kärran som används till denna linjen eller?
Ja fast har gjorts om med go-säten och C istället för enbart C.
Är det gamla Houston-kärran som används till denna linjen eller?
Har väl även bytt ut den 737-700 som flög Houston till en -800.
Jag åker på fredag
Skulle inte 737-700 planet komma tillbaka efter ombyggnad? Den 737-800 som använts på sistone har ju haft lufthansa stolar och jag tolkade att den maskinen bara skulle flyga magra månader innan ordinarie kom tillbaka. Kanske har fel iofs.Har väl även bytt ut den 737-700 som flög Houston till en -800.
Skulle inte 737-700 planet komma tillbaka efter ombyggnad? Den 737-800 som använts på sistone har ju haft lufthansa stolar och jag tolkade att den maskinen bara skulle flyga magra månader innan ordinarie kom tillbaka. Kanske har fel iofs.
Du har säkert rätt. Känns bara som att SK901/SK902 har gått som -800 länge nu medans -700 varit ute på vift, tex Sydpolen. Bilden någon länkade angående dagens avgång visade en -800 men längre än så har jag inte kollat upp.Skulle inte 737-700 planet komma tillbaka efter ombyggnad? Den 737-800 som använts på sistone har ju haft lufthansa stolar och jag tolkade att den maskinen bara skulle flyga magra månader innan ordinarie kom tillbaka. Kanske har fel iofs.
Känns lite som att den hamnat helt i skymundan. Kan tänka mig att den inte är lika genomarbetad som andra senaste. Kom väl mer eller mindre till enbart för att Houston inte bar sig. Gör iof inte marknadsföring mindre aktuellt, snarare tvärtom dock kan man ju inte trycka på nya kabinen.