Erik M
Medlem
Ja. Minst till avgång
Verkligen!? Bara inom Europa då eller?
Själv har jag bokat in mig till MIA i september!
Ja. Minst till avgång
Ja, bara inom Europa men det var så frågan var ställd.Verkligen!? Bara inom Europa då eller?
Själv har jag bokat in mig till MIA i september!
Till Go borde inte vara några problemKanske en dum fråga, men Vip Plus blir en egen kategori, så det går inte att omboka från den till Plus/go utan att betala mellanskillnad va..? Gäller också inom Europa.
Changes: Rebooking is permitted within the same fare level. In case of upgrading to a higher fare, the difference between the fare paid and the higher fare will be added.
Frågan är ju lite hur man tolkar "permitted within the same fare level". Får man bara boka om i samma klass, eller får man boka ner sig?Till Go borde inte vara några problem
Frågan är ju lite hur man tolkar "permitted within the same fare level". Får man bara boka om i samma klass, eller får man boka ner sig?
Jag kollar på resa till London över en helg, där jag är helt fastlåst till specifika datum. VIP Plus finns bara kvar på 1 flight per åt vardera hållet, vilket så klart är sämsta tiderna att flyga. Go och Plus finns på övriga, men Go på övriga kostar 3 gånger så mycket som VIP plus:en. Men då borde jag alltså kunna boka den och sen byta ner mig till en mycket dyrare biljett i Go..? Hmm kanske det kan vara värt.
Eller så uppgraderar du den redan dyra biljetten med OT för ytterligare några hundralappar![]()