Senaste nytt

SAS Friends & Family 14-23/3-2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det fick bli en tur till Vilnius med vändande plan från UME :D Sådeles är mitt ynka silverkort räddat för ännu en period!

Tack Dr Miles :)
Jag tittade på höstlovet i europa men det är ju bra att veta avgiften på longhaul, det var viktigt

Milano, Berlin o Rom för mig (o tjejen).

Bokade Paris strax innan, men det valet föll tillslut på Air France.

Nu är bara frågan vad jag ska boka med mina inväxlade Coop - poäng. Tänkte jag skulle till Marrakesh i höst, men verkar inte som en höjdaraffär på poäng :)

Någon som vet om Friends & Family bara är bokningsbar online? Har flera resor i PLUS inbokade sedan tidigare där jag ser att F&F biljetter är billigare på ena benet av en ToR. Min fråga är om man då kan ringa kundtjänst och be att få ändra en av legen till SAS Vip Plus.

Någon som vet om Friends & Family bara är bokningsbar online? Har flera resor i PLUS inbokade sedan tidigare där jag ser att F&F biljetter är billigare på ena benet av en ToR. Min fråga är om man då kan ringa kundtjänst och be att få ändra en av legen till SAS Vip Plus.

Ja, det går bara att boka F&F online. Detta gör även att det bland annat inte går att använda vouchers till att boka dessa priser.
Hursomhelst, så om du har Plus-resor (inom Europa) så kan du ringa och boka av bara ena benet och sen boka det igen som enkelresa online. Jag gjorde själv det igår för en resa ARN-PUY-GOT-ARN till sommaren. Bokade av ARN-PUY via kundtjänst och bokade den sen igen via F&F och sparade nästan 1000 kr på det.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen