Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2016-APR-23

Men i teorin om den person man har gästat lämnar loungen, får man gästa in en till ?
Oklart. Så som reglerna är skrivna kan det tolkas åt båda hållen. Jag skulle tro att andemeningen i reglerna är en gäst per besök (dvs per dag i samma lounge).

Hsh, ska man in med över 20 pers samtidigt så ska man hålla väldigt låg profil och det är inte läge att försöka sig på att smuggla in folk - det kommer inte att sluta väl på lång sikt.

Nu är jag nervös, @Gustav Jonsson du kan få låna mitt boardingkort och jag kan köpa Coca Cola och macka på Booths, de brukar ha combo erbjudanden på dessa produkter, hittar alltid någon bänk att sitta på.
Säg nu inte, att det finns inga duvor inne på T5 att mata. Jag får nog tiden att gå iallafall.

Nu är jag nervös, @Gustav Jonsson du kan få låna mitt boardingkort och jag kan köpa Coca Cola och macka på Booths, de brukar ha combo erbjudanden på dessa produkter, hittar alltid någon bänk att sitta på.
Säg nu inte, att det finns inga duvor inne på T5 att mata. Jag får nog tiden att gå iallafall.
Jag tror nog jag kommer kunna åka och då gästa in @Gustav Jonsson. Däremot är det ju mer osäkert om när jag landar med tanke på mina senaste flygningar med BA på sträckan MAN - LHR.

Toppen