Senaste nytt

Hur många länder har du besökt?

Är uppe på blygsamma 11 länder men med tanke att jag har extremt lite intresse av att resa fram till förra hösten så är det inte så konstigt.

1. Sverige
2. Finland
3. Danmark
4. Tyskland
5. Usa
6. Turkiet
7. Spanien
8. Italien
9. Frankrike
10. Marocko
11. Bulgarien

Just nu har jag två nya länder, Island och Grekland, inbokade under året, förhoppningsvis blir det ytterligare något till i höst.

Jut nu är det 60+ länder. Har hunnit med 35 av staterna i USA. Har blivit dåligt med nya länder senate åren men detta år besöks Japan och Thailand.

Jut nu är det 60+ länder. Har hunnit med 35 av staterna i USA. Har blivit dåligt med nya länder senate åren men detta år besöks Japan och Thailand.
Samla stater i USA är roligt. Har själv bara fyra kvar, men dessa är lite kluriga då de ligger ganska avlägset och man sällan har "vägarna förbi"(Idaho, Montana, N Dakota, S Dakota)

Europa
- Andorra
- Österrike
- Belgien
- Tjeckien
- Danmark
- Storbritannien (England, Skottland, Gibraltar)
- Malta
- Frankrike
- Tyskland
- Ungern
- Italien
- Liechtenstein
- Luxembourg
- Malta
- Norge (Mainland, Svalbard från och med 29/2)
- Slovakien
- Spanien
- Sverige
- Schweiz
- Nederländerna

Asien
- Kina (Mainland, Hong Kong, Macau)

Afrika
- Tunisien

Totalt: 22 länder

Snittar alltså ett nytt land per år. Dags att öka detta snittet då vill nå 50 länder innan jag fyller 30 år iaf.

Sverige, Norge, Danmark, Finland, Estland, Lettland, Polen, Österrike, Ungern, Schweiz, Italien, Frankrike, Lichtenstein, Luxemburg, Tyskland, Portugal, Spanien, USA, Canada, Bahamas, England, Holland, Belgien, Grekland, Monaco, Åland.

26 stycken vad jag vet

Toppen