MiddleLastRow
Medlem
Som EBP drar man till sig mittsätesryttare.....
Vilken hysteriskt rolig term! Kan jag byta mitt användarnamn till detta?
Som EBP drar man till sig mittsätesryttare.....
Inte omöjligt att detta inte gäller på långlinjer. Informationen är otydlig.Gjorde det och fick svaret att det gick inte att köpa någon seat block. Det var en junior så han visste inte varför. Frågade en kollega som sa att det inte gick.Har dom tagit bort det eller fick jag fel information tror ni?
OK, trodde det gällde generellt. Får hoppas på att ingen vill sitta bredvid mig eller som sist att dom blockade det.Inte omöjligt att detta inte gäller på långlinjer. Informationen är otydlig.
"Mittsätesryttare", helt hysteriskt kul! Roligare än första gången jag hörde "medvetslös resenär", eller "apklass"! +10 på den, hohoho!!Vilken hysteriskt rolig term! Kan jag byta mitt användarnamn till detta?![]()
Kan vara en statuspassagerare som har valt E och F.Då är man där igen! Trots status så har jag begåvats med en mittsätesryttare. Tämligen gott om plats lite längre bak.....Visa bifogad bild 48481
Då är man där igen! Trots status så har jag begåvats med en mittsätesryttare. Tämligen gott om plats lite längre bak.....Visa bifogad bild 48481
Då är man där igen! Trots status så har jag begåvats med en mittsätesryttare. Tämligen gott om plats lite längre bak.....Visa bifogad bild 48481