011430121
Medlem
@Agö jag är enig med dig, att detta är mycket viktig del i SAS marknadsföring, jag har givit bort 3 Guldkort varav 2 av dessa har flyget in nytt EBG på egenhand, skulle aldrig ha gjort det annars.Det här har man ju redan frångått genom den officiella EBD-förmånen.
Du missar helt poängen, min vän. Eurobonus är en oerhört central del av SAS idag och man använder programmet/Att då någon gång göra det lilla extra kan aldrig vara fel.
Det jag menade med att inte blanda ihop de olika kabinernas olika koncept är att servera det som ingår i respektive kabin, EBD är ju ett gränsfall att man får drycker gratis i den kabinklass där det skall betalas. Sedan kan man ju dra detta hur långt som helst, vilka skall få boka säten i förväg, när skall man få besöka Loungen, tillträdet till Fast Track, min åsikt är att dessa "förmåner" skall ingå oavsett vad man sitter i maskinen om man har status, detta blev nog lite OT.