lillemannen
Medlem
Jag kör Amex till 300 tusen för 2-4-1 sen Diners och sen Coop Master där Amex & Diners inte går.
Köper alltid SAS biljetter med AMEX 30p/100:-
Köper alltid SAS biljetter med AMEX 30p/100:-
Jag sitter still i båten också. Det finns ju ingenting som tyder på att försämring kommer ske. Överreaktionerna och tolkningarna här är ju som när fan läser bibeln...Storm i ett vattenglas, jag behåller mina poäng så får vi se om det är rätt eller fel taktik framöver.
Jag kommer i alla fall inte att bli av med något som jag haft i och med att poängen inte är växlade![]()
Jag hade gärna köpt poäng för 17 kr/poäng och gamblat till nästa kampanjNervositeten i denna tråd börjar närma sig nivåer som liknar en dag på Wall Street i oktober 1987![]()
Men det är ju just det som är hela poängen. Coop har inte tagit bort alternativet. De har bara valt att inte längre lyfta fram det i den marknadskanal de kallar Poängshoppen. VIll du växla 60 000 MMP till 10 000 EBP så är det bara att göra det.Vet inte om jag håller med om att vi överreagerar när Coop faktiskt tagit bort alternativet.
Men det är ju just det som är hela poängen. Coop har inte tagit bort alternativet. De har bara valt att inte längre lyfta fram det i den marknadskanal de kallar Poängshoppen. VIll du växla 60 000 MMP till 10 000 EBP så är det bara att göra det.
Så svårt är det inteNja, Coop har ju försvårat möjligheten att hitta till att växla 60000 eller mer. Den syns inte i alla fall när jag går in den gamla vanliga vägen.
Sen räcker det väl med att bara nysa "linsvätska" så går pulsen upp här hos många. ;-)
Där är vi överens. Möjligheten finns kvar, men ligger i byrålådan istället för att hänga på väggen.Nja, Coop har ju försvårat möjligheten att hitta till att växla 60000 eller mer.