Ricci
Medlem
Precis...jag tror/spekulerar att det kan bli kraftiga förändringar på Eurobonus efter sommaren....t ex förändrade nivåer, revenue/Eurobonus, etc...De skriver uttryckligen atta alla befintliga Pandion blir förlängda till dec 2016.
Precis...jag tror/spekulerar att det kan bli kraftiga förändringar på Eurobonus efter sommaren....t ex förändrade nivåer, revenue/Eurobonus, etc...De skriver uttryckligen atta alla befintliga Pandion blir förlängda till dec 2016.
Kanske, men ingen har blivit degraderad till Diamond.Precis...jag tror/spekulerar att det kan bli kraftiga förändringar på Eurobonus efter sommaren....t ex förändrade nivåer, revenue/Eurobonus, etc...
Tror vi ser det på samma sätt; att SAS gjort det enkelt för sig och bara förlängt befintliga i väntan på EuroBonus 3.0, istället för att titta på spend senaste 12-24 månaderna. Du hade förmodligen kunnat spendera 399:- på en flight mellan ARN och GOT de senaste 12 månaderna, och ändå fått ditt Pandion förlängt året ut.Ser det annorlunda.. Jag ser att SAS köper sig tid att göra något riktigt bra för sina bästa kunder genom att bara förlänga. Troligen för de inte har allt på plats. Spekulation...
Det är ju fortfarande by invitation iom att det delas ut utifrån travel revenue last 24 months. Eller har jag tolkat det fel?Så nu slutar pandion vara by invitation only. Då försvinner ju en stor del av glansen eller?
Innan var det ju dock "hemligt" och oklart vilka kriterierna var. Nu kommer det delas ut utifrån travel revenue, vilket gör att det verkar finnas tydliga och klara ramar över hur man kommer över ett pandion.Det är ju fortfarande by invitation iom att det delas ut utifrån travel revenue last 24 months. Eller har jag tolkat det fel?
Hittar inte info om att fler ska kunna bli pandion framöver.
Det har väl mig veterligen varit travel revenue som varit till grund innan också, även om vissa andra personer kan få kortet också. Vad som räknas in i travel revenue är ju dock inte sagt. Det finns ju andra värden än vinst i pengar som kan räknas in i revenue antar jag.Innan var det ju dock "hemligt" och oklart vilka kriterierna var. Nu kommer det delas ut utifrån travel revenue, vilket gör att det verkar finnas tydliga och klara ramar över hur man kommer över ett pandion.
Trodde de flesta företag räknade revenue som inkomst. Vad finns det för annan revenue menar du?Det finns ju andra värden än vinst i pengar som kan räknas in i revenue antar jag.
Jag är ingen ekonom på något sätt, trodde man kunde räkna mjuka värden mm.Trodde de flesta företag räknade revenue som inkomst. Vad finns det för annan revenue menar du?