Möjligheten finns ju kvar, vilket de torde svara vederbörande. Vet inte vad de skulle svara annars?
Det var ju inte enbart det frågeställningen i mailet bestod av?
¤Försämring av medlemsprogrammet
¤Meddela kunder i förväg om försämring
Möjligheten finns ju kvar, vilket de torde svara vederbörande. Vet inte vad de skulle svara annars?
Känns som många överreagerar i denna tråd. Coop var ute i god tid med att meddela försämring från 12k till 10k EB för 60k MMP.
Kommer? Den har hänt sedan lång tid tillbaka.Hur menar du nu? Jag har varken sett något mail eller annat utskick på att denna försämring kommer.
Väldigt talande bild: Sitt ner i båten!Jag tycker nog att ni är väl ängsliga. En person hittade inte rätt meny hos Coop och sedan var allt igång. Visst någon gång kommer det att hända att avtalet avslutas. Men när är ren spekulation.
Jag tycker nog att ni är väl ängsliga. En person hittade inte rätt meny hos Coop och sedan var allt igång. Visst någon gång kommer det att hända att avtalet avslutas. Men när är ren spekulation.
Väldigt talande bild: Sitt ner i båten!![]()
"Vad har hänt med möjligheten att köpa 10 000 EBP för 60 000 MMP? Jag förutsätter att ni inte gör en så omfattande försämring av ert medlemsprogram utan att meddela era kunder i förväg."
Har du fått något svar ännu?
Vad skulle kunna vara oklart?Det var ju inte enbart det frågeställningen i mailet bestod av?
¤Försämring av medlemsprogrammet
¤Meddela kunder i förväg om försämring
Vad skulle kunna vara oklart?
Vad har hänt med möjligheten att köpa 10 000 EBP för 60 000 MMP? - Inget. Den finns kvar.
Jag förutsätter att ni inte gör en så omfattande försämring av ert medlemsprogram utan att meddela era kunder i förväg. Ingen försämring är gjord, det finns inget att meddela.
Förväntar du dig något annat svar från Coop?