Senaste nytt

COOP Medmera mer

Fick följande svar från Coop:

"Hej, tack för din fråga. Man kan fortfarande växla alla nivåer om man går in på partnersidan under coop.se (se länk nedan). Just nu tittar vi över vilka erbjudanden vi vill lyfta från SAS just i kanalen poängshoppen. SAS"

Känns illavarslande, finns en anledning till att alternativen försvunnit på vissa ställen. Växlade in mina poäng som var delbara med 60k

Fick följande svar från Coop:

"Hej, tack för din fråga. Man kan fortfarande växla alla nivåer om man går in på partnersidan under coop.se (se länk nedan). Just nu tittar vi över vilka erbjudanden vi vill lyfta från SAS just i kanalen poängshoppen. SAS"

Låter ju inte som ett positivt svar;

"man kan fortfarande växla alla nivåer" (Innebär det att det snart försvinner?)
"Just nu tittar vi över vilka erbjudande vi vill lyfta från SAS...." (Menar dom ta bort?)

Blir det sämre så väljer jag givetvis bort detta kort då det för min del inte längre fyller någon funktion.

• Gilla
Reactions: Gus
"Vad har hänt med möjligheten att köpa 10 000 EBP för 60 000 MMP? Jag förutsätter att ni inte gör en så omfattande försämring av ert medlemsprogram utan att meddela era kunder i förväg."

Får se vad jag får för svar. Har över 200 K MMP som ju känns rätt värdelösa om de inte går att växla in vettigt.

"Vad har hänt med möjligheten att köpa 10 000 EBP för 60 000 MMP? Jag förutsätter att ni inte gör en så omfattande försämring av ert medlemsprogram utan att meddela era kunder i förväg."

Får se vad jag får för svar. Har över 200 K MMP som ju känns rätt värdelösa om de inte går att växla in vettigt.

Läs tråden på nytt:
Denna länk ska funka: SAS

När det nu kommer en liten hint till försämring känns det otroligt att det kan komma kampanjer som ger 20p/100kr igen. Jag är mest rädd för att samarbetet med SAS läggs ner utan att man får möjlighet att växla in först. Men så jävliga kan dom väl inte vara...

Toppen