Random_walk
Medlem
Ok, tack! Har bokat in C dit och ekonomi hem. Får se vad som dyker upp, datumen är inte spikade så får se vad som händer.
//RH
//RH
Nej det går inte. Framförallt eftersom det inte har med intjäning av EB-poäng att köra utan det har med spend på kortet att göra.Visst kan man inte använda sig av MR-poäng för att få en AMEX 2-4-1 voucher? Dvs, växla in MR-poäng till EuroBonus-poäng och på så sätt få en voucher?
Nej det går inte. Framförallt eftersom det inte har med intjäning av EB-poäng att köra utan det har med spend på kortet att göra.
Ja, ändringar i bokningen kostar 150 kr/person. Att avboka är dock gratis, så om du ska boka nya datum så är det bättre att avboka hela resan och boka en ny.Bokade Sas på dåliga datum för amex 2-4-1 till Miami. Nu har jag hittat United och SAS via Chicago hem från FLL. När jag ringde Talinn så vlle hon ha 150pp för ombokningen. kostade tydligen det även fast man är EBG. Bara en kontroll stämmer detta?
Ja, det har hänt migFinns det risk att det inte går att boka om en av det fligheterna jag hade i min orginalbokning om jag avbokar och försöker boka om direkt?