Mitt minne är att när jag sökte för 2 eller 3 år sedan låg det på Kungsgatan. Kan jag ha så fel minne?Sedan de flyttade visa application centre till Karlavägen för några år sedan söker jag alltid där. Haft enbart positiva upplevelser med smidiga ansökningar, inga direkta köer samt trevlig personal. Vet inte om mellanhänder kan spara tid om det är av behov, annars skulle jag nog välja karlavägen lätt.
Kina är ett av de enklaste länderna jag sökt visum hos. Finns ingen anledning att ha onödiga mellanhänder om man inte har tidsbrist eller något liknande.
Jag är o ordnar visum 2 ggr per år och har gjort det i ett antal år. För 2-3 år sen låg de på Karlavägen, så ditt minne spelar dig ett spratt.Mitt minne är att när jag sökte för 2 eller 3 år sedan låg det på Kungsgatan. Kan jag ha så fel minne?
Borde inte du skaffa ett 10 års visum till Kina, om dessa finns för svenska medborgare?Jag är o ordnar visum 2 ggr per år och har gjort det i ett antal år. För 2-3 år sen låg de på Karlavägen, så ditt minne spelar dig ett spratt.![]()
Mitt minne är att när jag sökte för 2 eller 3 år sedan låg det på Kungsgatan. Kan jag ha så fel minne?
AttansJag är o ordnar visum 2 ggr per år och har gjort det i ett antal år. För 2-3 år sen låg de på Karlavägen, så ditt minne spelar dig ett spratt.![]()
Ett annat sätt man kan fixa visum snabbt och mycket billigare än via resebyrå eller ambassad i Sverige är att göra det i Hong Kong – det krävs ju självklart då att man åker in till Kina via Hong Kong.