flying
Medlem
Glömmer aldrig bort denDäremot är den nästan alltid den dyraste, förutom kanske Park Lane. Denna vecka kostade ett standardrum £650.
Undrar varfor....kanske beror pa laget!
Glömmer aldrig bort denDäremot är den nästan alltid den dyraste, förutom kanske Park Lane. Denna vecka kostade ett standardrum £650.
Precis, det hotellet kanske är det som har störst svängningar i priserna. Helgpriserna brukar faktiskt vara riktigt bra...Undrar varfor....kanske beror pa laget!
Nu till detta dilemma, hotel i London... har aldrig bott på ett bra hotell i London.
Vad ska jag välja av dessa Hilton: Conrad, Park Lane, Waldorf eller Bank Side
Kravet är en vettig Exc lounge och rent och någorlunda fräscht (vilket verakr vara svårt för hotel i UK)
Eller ska jag ge upp och göra som senast jag hade mycket tjänsteresor till London (10-15 år sen) och bo på något av de "mysiga" 1-stjärniga hotells eller hostels på bakgatorna runt Paddinton... de flesta hade inte privat badrum. På det enda jag provade som hade det, Lords Hotel.... satt det en skylt som informerade att man bör tillämpa "intermidiate flushing" eller nått åt det hållet för att undvika stopp i toaletten...
Några tips?
Bodde på Conrad för en månad sen.
+ Fräscht
+ Bra Exec lounge
+ Centralt
- Pris
- Frukosten kunde varit bättre
Gör det och återkom.Jag har iofs inte testat Conrad
Gör det och återkom.